IK HOOR EN IK VERGEET
IK ZIE EN IK HERINNER ME
IK VOEL EN IK GELOOF
IK ERVAAR EN IK BEGRIJP
DE MEEST EFFECTIEVE COMMUNICATIEMIDDELEN
De weg die voor ons ligt bestaat niet alleen uit prachtige foto’s en mooie woorden. De weg die voor ons ligt vooruit volgen we via zintuiglijke communicatie. U zou niet alleen moeten lezen, maar ook ervaren. U moet de voordelen en kwaliteiten van een product kunnen uitproberen. U hoeft geen genoegen te nemen met woorden over de pracht van cement, maar u moet het zelf ervaren. We hebben daarom speciale nadruk gelegd op het creëren van een communicatiemiddel dat u de gelegenheid biedt te ZIEN, te VOELEN en te ERVAREN. Probeer het. Het werkt echt.
LANG LEVE DE ONTMOETINGEN TUSSEN MENSEN
Wij houden van het woord ’tastbaar’. Tastbaar komt van het woord ‘aanraken’. Er is een medium waarmee tastbare communicatie gegarandeerd is. Dat is bij het ontmoeten van andere mensen. Daarom willen we de partners die we bij de ontwikkeling van ons merk willen betrekken graag persoonlijk ontmoeten. Vaak communiceren we via een bijeenkomst van mensen die gewoonlijk betrokken zijn bij het desbetreffende product. Dat doen we met opzet. Als ons merk een cultuur is, willen we dat delen met belangrijke partners in de waardeketen. De fysieke ontmoeting wordt daarmee een noodzakelijk en efficiënt medium. Tijdens zo´n bijeenkomst willen we degenen die we ontmoeten in beweging brengen en willen we zelf ook graag in beweging komen. Alleen wanneer mensen samen op weg gaan kunnen we actief een toekomst creëren.
VERBREEK DE ROUTINES
We willen dat men ons kent om wat we doen. We hebben onze tools ontwikkeld door de wereld van onze partners door hun ogen waar te nemen. Door de activiteiten en de tools die we meebrengen, leven we in de wereld van onze partner. Daarom creëren we de ervaringen die de esthetica voor onze klanten, voor de klanten van onze klanten en voor de wereld een stap verder brengen!